3 februari 2011

En Dagens, tack!

DAGENS VILL HA: Sommarlov? Eller den där SAMCRO-tröjan...
DAGENS KLÄDSEL: Blandad kompott.
DAGENS SMINK: Samma som alltid. Tråkbrunt.
DAGENS FRISYR: Inte som den borde. Noll fräs.
DAGENS HÄNDELSE: Stunden av projektarbeteshandledning jag hade nyss.
DAGENS LÅT: Danko Jones - Had Enough
DAGENS PLANER: Jobba. Skriva en scen. 
DAGENS SAKNAD: Jax, Gemma och de andra.
DAGENS DUMMASTE:  Har inte hänt än.
DAGENS SJUKA: Virus härjar på dagis.
DAGENS DROG: Snus, som varje dag.
DAGENS KRAM: Monstrets gråtkram på dagis när jag lämnade henne.
DAGENS PUSS: Tränarens.
DAGENS KÖP: Plånboken tillåter inga köp. Men jag kanske måste beställa den där SAMCRO-tröjan ändå...
DAGENS GODIS: Möjligtvis en ruta (men inte mer) av en Marabou Premium Cocoa & Pistachio.
DAGENS HUMÖR: Kan liknas vid spänningskurvan i en vanlig Hollywood-film...

2 kommentarer:

Nat sa...

Sv: Ja, jag fattar hur coolt eftersom jag tycker det minst lika coolt att jag tonsatt den, att det är dina ord som jag får skriva musik till och att vi har samarbetat! Vi har åstadkommit något fint!

Och jag lovar att du ska få höra den nångång nästa vecka här :)

Sv 2: du betyder mycket för mig Anna! Du ger mig verkligen en spark i baken! Forever and a day, always.

Lärarjäveln sa...

<3