10 april 2011

segsöndag

sovit tre och en halv timme i natt. ligister sprängde eller sköt något och väckte mig. sedan låg jag och väntade på att tränaren skulle komma hem från whiskyprovningen. de gjorde mer än provade... efter ett bra tags vakenhet dök han upp och ett påstående i ett tidigare inlägg bekräftades.

monstret vaknade halv åtta och eftersom det var bara fyra timmar efter hemkomst tog jag på mig offermössan och tog en morgon till. vid tio hade jag fått nog av lägenheten och tog monstret med till mora på shopping. en stock snus till mig resten till monstret, ja också lite mat förstås.

kommer hem till en sovande lägenhet och börjar frenetiskt plocka ihop och fixa gardiner i monstrets rum, allt för att hålla mig vaken medan det sovs. efter ett par timmar gav jag upp och tog en enochenhalvtimmes promenad.

nu är jag övertrött. och i morgon är det måndag. happy day.

och visst är det jävligt irriterande när folk aldrig skriver stor bokstav? i morgon ska jag låta bli skiljetecken också. eller inte.

Inga kommentarer: