12 februari 2010

Blä, blä blääääää

Vaknade i natt och kunde knappt andas. Monstrets sjuka hade tagit mig i besittning. Tänk om det kunde vara något (eerh... någon?) annat (annan) som kunde ta en i besittning någon gång i stället...

[Moderator:] Håll dig till topic Lärarjäveln.

Okej då. Det blev ingen träning idag heller alltså. Ingen frukost heller. Varför äta när jag inte ska träna? Det känns ju onödigt. Typ. Jag vet att jag är dum. Och hungrig. Jag vill ha lunch. Vad är klockan? Snart lunch. Nej, men då går jag väl och äter nu då. Eller senare. Vi får se. Men ska jag orka med eftermiddagen (Tack. Tack som fan, kära schemaläggare för att jag har 120 minuter svenska i eftermiddag. Mellan 14.15 och 16.15. Undrar om det kommer några elever. Nääää, skulle inte tro det. Men det är deras problem, inte mitt.)

Matmatmatmat. Hejdå.

Inga kommentarer: