4 september 2011

Onödigt vetande

Snor en lista av Spader (som hon snott av någon annan):


Brukar du komma i tid? .
Ja. Jag känner mig sen om jag har fem minuter till godo.

Har du bra kondition?.
Det beror på vem man jämför mig med.

När blev du fotad senast? 
I förmiddags.

Hur känner du dig nu?
Irriterad.

Vanligaste färg på dina kläder?
Svart och grå.

Blir du bra på bild? 
Är enligt en del "fotogenisk". Men det håller jag inte med om.

När och varför grät du senast?
I går kväll när Tränaren högläste en betraktelse om Blaze Bayley i Aftonbladet.

Var det pinsamt att svara på det? 
Nä.

Hade du en bra kväll i går?
Igår ja.

Din favoritdryck på morgonen?
Det brukade vara kaffe. Nu? Vatten.

Kan du laga mat?
Igår, vid 34 års ålder, stekte jag pannkakor för första gången i mitt liv. Answer enough?

Är du nyttig? 
Periodvis. Nu är inte en sådan period.

Är du blyg? .
Inte direkt.

Vilken tid gick du upp i dag?
9:58.

Hur mycket krävs för att du ska bli full?
Definiera "full".

Har du spytt offentligt?
Nej.

Hur många timmar sover du?
För få.

Vad sa du senast? 
"Jag vet inte."

Var du på festival i somras?
Nä. Jag är för gammal. Eller nåt.

Vem ringer du när du är arg/ledsen? 
Det beror på anledningen, men i 9 fall av 10 Tränaren.

Vad skulle du behöva nu?
En tävling i korsordslösande mellan mig och Tränaren.

Har du snygga skor?
Jodå. Jag har många par skor i alla fall.

Vad var det första du sa i morse? 
"Somna om en stund till!"

Sov du i din egen säng i natt?
Ja.

Har nån annan sovit i din säng i natt? 
Ja. Tränaren och Monstret.

Har du körkort?
Ja.

Är du ensam nu?
Nej. Tränaren står bredvid mig och flossar tänderna.

Vad ser du fram emot mest denna vecka? 
Onsdagens besök på Avesta Art. Resten ger mig faktiskt lite ont i magen.

1 kommentar:

Nat sa...

Åh! ska ni på avesta art?! Vi var där med Cissi förra året och det var sviiiiinkul!

Och hörru, du är ju bara 27!! ;)