31 januari 2011

Jaha...

Jag är glad att jag har biljetter till Bon Jovis konsert på Ullevål i sommar. Det kan nämligen bli sista gången jag får se mina gudar... 

Enligt Aftonbladet ska de ta en paus i minst två år efter att Circle-turnén avslutats och det får man väl säga att de är värda efter alla varv runt jorden de senaste åren. Jag är heller inte särskilt orolig för att de aldrig mer kommer tillbaka. De kommer att bounce back när man minst anar det. Uppehållet kommer att ge mig och andra fans tid att lyssna på det urgamla och det lite nyare och det kommer att leda till att vi blir lite nykära och rätt som det är dyker de upp igen. No worries.

Detta besked fick mig att bestämma mig. Tatueringen jag gått och funderat på ska bli av. Definitivt.

Jon ska tydligen fortsätta sin filmkarriär... Jag vet inte vad jag tycker om det, men det är klart att killen måste få göra film om nu någon är så dum att de anställer honom. Och anställd verkar han vara redan... Herrejösses. Jaja, han måste väl inse själv att han ska stå bakom en mick och inte framför en kamera.

Have a nice day, grabbar. Vi ses i juni. 


Inga kommentarer: