23 augusti 2010

Yesssssss...

Demolition Woman is back!

Pappersälgsskjutningen gick ju sådär i förra veckan så jag var ju tvungen att åka och försöka igen ikväll. Utan Monstret den här gången, för hon skulle minsann "vara hemma med pappa ikväll".

Och dra mig baklänges på en stor jävla kalesch: Det gick som det brukade. Bra, alltså. Undertecknad får nu alltså vara med och jaga älg i höst. [Läs: Betala drygt tvåochetthalvt tusen spänn för att sitta ute i skogen i en vecka och fundera alternativt frysa.]

Annars då? Jooovars. Första mötet med årets ettor. Lekar på "Parken". Kommunens revisorer skulle gråta blod om de visste hur många mantimmar som slösats bort idag...

I morgon kommer mina älskade ungar tillbaka till verkligheten och det ska bli kul att träffa dem igen: Blomman, Volvo-bruttan, Rödluvan, Piff och Puff 1 och Piff och Puff 2, VD:n, Freeride-wannabeen, Hockey-hunken, Boll-Kalle och Värvningen (som jag skulle ha gjort armband åt...). Hoppas sommaren har levt väl med dem.

Det finns andra älskade ungar som jag faktiskt också längtar efter att träffa. Alfa-honan, t ex. Och faktiskt rätt många i hennes klass. Jag har saknat att driva med Urban, Mr iPhone och Boule-mästaren. Jag vill höra allt om deras konsertäventyr, filmtittande, smygtittande, fjärilar i magen-pirr. Jag har saknat mina ungar. Mine... My own... My precious!

Och annars då? Jooovars. Det är rätt okej. Jag vill ha en ny tatuering. Det är ju snart nio månader sedan sist.