23 augusti 2010

Riktig kärlek


Lärarjäveln kom just på vad riktig kärlek är. Det är inte att pussas, gulla, kela och hela tiden bedyra varandra saker.

Det är, att utan att knota ett endaste dugg, raka sin sambos håriga rygg så att naprapaten ska få fritt spelrum i morgon. 

Eller som den gången när jag skulle göra slingor på mig själv och inte hade mina ögon i nacken igång och Tränaren satt (visserligen suckande, men ändå...) med virknål och gjorde världens finaste och jämnaste slingor.  

Det, mina vänner, är riktig kärlek.


2 kommentarer:

Kix sa...

Absolutely är det riktig kärlek!!!

Johan sa till mej en gång, utan att veta om min överdrivna besatthet av JBJ, att jag "bara måste vara gjord för honom"! Born to be his baby, alltså ;)

Men huuuuur hot e han i videon då?! U just made my day!

Puss!

Anonym sa...

Jag känner igen mig precis, har också rakat rygg på älsklingen inför utlandsresor med jobbet, massage besök mm Hihi. =) Det är kärlek det...