4 mars 2010

Multitasking eller bara dumt?

Ligger i sängen med Monstret (fick just en snorkråka, tack så mycket...) och ser på Ice Age 3 samtidigt som jag lyssnar på Tomas Bolmes underbara stämma när han läser om Carl Gustaf Gilbert Hamilton, och jag skriver blogginlägg med mobilen samtidigt. Nu när jag läser det jag skrivit inser jag hur dumt det är så nu ska jag sluta.

Vill bara ta tillfället i akt och be Johans underbara fru Kix krya på sig! Jag ska pull some strings så att du är frisk i morgon. Lärarjäveln har god kontakt med Lucifer. Man är väl lärare av goda (onda?)skäl...

3 kommentarer:

Kix sa...

Åh, du bästa Anna! Det är skönt med kontakter som har kontakter ;)
Cissi är för övrigt säker på att vi kommer sitta där nere och smida treuddar när tiden är inne.

Känner mej redan bättre!
Pöss

Anonym sa...

Haha ja this I know for sure. Annars har hinhåle missat oss. /Cissi

Lärarjäveln sa...

Ja, vad ska vi göra där uppe egentligen? Jag känner då ingen där... ;)