29 november 2011

Till den det berör

Ett personligt meddelande till "Söt Nöt" som skickat en vänförfrågan till mig på Facebook:

Det här är ju bara tragiskt.

Jag har ingen aning om vem du är, men jag skulle tro att du går på ett av programmen där jag är som mest delaktig. Det gör det hela ännu mer tragiskt. Tror du, i din enfald, att jag skulle acceptera vänförfrågan och tycka att det som försiggick där var "kul"?

Vad som skulle göra situationen ännu mer tragisk är om du går i ettan för då gick uppenbarligen inte gårdagens uppsträckning hem... Att bete sig på detta vis på nätet är också straffbart.

Tränarna talade igår om att dåligt uppförande ger dålig uppmärksamhet för både våra program och för skolan och att det gör att alla inblandade blir lidande för vad en person tar sig för. Det uppförande som visar sig på "din" sida är är minst lika dåligt som det som visats i klassrummen - om inte värre.

Ta och väx upp lite, ta bort den här sidan. NU.

Och när du tagit bort den kan du ta och fundera över om du har något på skolan att göra över huvud taget.

Berätta gärna på en gång vem du är. Det kommer alltid fram ändå till slut.

Hälsar
En väldigt besviken Lärarjävel

Inga kommentarer: