19 juli 2011

Dagen efter...

... Dansbandsveckans måndag.

Jag är väldigt glad för att jag fick fixa och trixa med Kickis blogg; att vi fick snacka skit i några timmar; att jag fick träffa Johan; att jag fick träffa Hannisen, Stefan och Matilda; att jag träffade så många trevliga människor (däribland flera bloggläsare - kul att träffa er!!) i tältet; att Partypolarna spelade Livin' On A Prayer "för Johans Fru och Lärarjäveln"...

Men nu får det vara nog. Vi orkar inte med mer dansbandsmänniskor. Orkar inte med både bil- och kassaköer i den här lilla byn.

I morgon drar vi norrut. Till lugnet.





2 kommentarer:

Ulrika sa...

Kul att träffas!! Förstår att ni lämnar kaoset, det vore väl egentligen det enda rätta... Ha det gott!!

Frun sa...

Men jösses, så unga vi är :)

Puss och tack, tack, tack!!!