18 december 2010

And the award goes to...



Jag är lite seg... Och insåg först nu att Spader belönat mig med en award! Det är dock inte villkorslöst, det här med awards. Det ska tydligen produceras en lista på sju punkter om mig själv också. Och här kommer den:

Lärarjäveln i sju punkter

  1. Jag vill inte ha fler barn. Egoistiskt, kanske många tänker. "Tänk på Monstret, hur ensam hon kommer att vara!" Uppriktigt sagt, så skiter jag i vad andra tycker.
  2. Jag önskar att det kunde vara maj eller september året runt. Jag hatar vinter och klarar inte värme. Maj och september alltså.
  3. Jag är efter succén med Så mycket bättre kär i både Plura och Petter.
  4. Jag vill börja träna igen efter det långa överträningsuppehållet, men jag kan inte finna kraften att komma iväg.
  5. Jag är ofantligt glad att det snart är jullov.
  6. Jag är i stort behöv av en dietist för att få min kropps funktioner att fungera optimalt.
  7. Jag borde yoga mer. Jag älskar det, men det är inte roligt att utöva ensam. Man behöver gruppens energi!
Nu sju bloggare som får awarden av mig:

Min vän i Bon Jovi-världen, Kix.
Den småländska dalkullan Karro.
Lärarkandidaten Jessica.
Hon med mellannamnet Rita.
Tigrinnan!
Den räddaste filmkunskapseleven ever: Cattis!
Dags för en man, en som kan tala om hundar.

Kopiera bilden och kör!

2 kommentarer:

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Jag är inte heller så förtjust i värme och kyla - och vår och höst är de bästa årstiderna :)

Tack så mycket för awarden! :)

Dessvärre brukar jag dock aldrig ha motivationen att föra sånt vidare :/

äppelblomman sa...

Tuuusen tack för den! Ska klura ut nått;-)!
Kram K