8 maj 2010

Lärarjäveln i nytt format

Det var inte riktigt meningen att det skulle bli så här... Jag satt och lekte igår kväll och helt plötsligt såg inget ut som det gjort tidigare och jag fick inte tillbaka det heller. Allt är på fel ställe och saker saknas och jag blir så ledsen.

Trött är jag också. Monstrets hosta har kommit tillbaka. Och Tränaren låter som att han har svalt en slips. Dessutom är han i målbrottet igen. Jag vill sova. JAG VILL SOVA!

Och jag vill att min blogg ska se ut som förr. Eller funkar den här?

Edit: Är det för svart? Är det för smalt? Och hur fan får man bort skiten som står mellan rubriken och inlägget?! Det ser inte ut så när jag redigerar men så fort det förhandsgranskas eller publiceras så är det så! Och varför i hela helvete är vissa saker på engelska? Det var det inte förut... Jag behöver en programmerare. Ska höra med någon smart piratprogramselev på måndag... Eller finns det någon bland er läsare som kan och vet hur man gör? Jag känner mig som den där pinsamma otekniska läraren man hade på högstadiet. Ni vet, den där som aldrig fick projektorn/videon/tv:n att funka utan att be om hjälp. Jag är inte sådan. Promise. Men jag behöver hjälp. Feedback. OK?

Inga kommentarer: