9 maj 2011

Pucko

Nej, Anders Tengner. Det är du som är en "dick", en obetydlig liten skit. VARFÖR i hela helvete skulle Jon Bon Jovi sitta och skriva brev till dig?

"He completely turned in 1993, he shut everybody out..." Ja, vad hände då? Bandet hade året innan släppt sin första skiva på hur länge som helst och de var ute på världsturné; han blev pappa för första gången. Känns som att det är tre jävligt bra anledningar till varför man kan/väljer att tappa kontakten med en sketen musikjournalist från Sverige. Eller?



















Men, det är klart att det är synd om dig Anders. Du sitter ju i en pseudo-show, snackar engelska med ett par svenska tonårstjejer och försöker leverera klokheter hämtade ur din enorma kunskapsbrunn. Klart som fan att det är synd om dig. Det är till och med så synd om dig att du tycker att du kan sno en titel till din skvallerbok...

Klipp dig och skaffa ett jobb. (Det gjorde Jon.)

3 kommentarer:

Fikan sa...

Fy fan vad fint skrivet, jag blir alldeles lyrisk! Tänkte exakt likadant när jag såg det där vidriga klippet på a(ss)-bladets hemsida. Han verkar ju ha blivit riktigt sårad när den "kontakten" rann ut i sanden... Sen att det vrids i media som att Jon verkligen ÄR ett svin, man blir riktigt illamående.
Fantastiskt att se att det finns andra bonjoviälskande, fast här en som står upp för sina åsikter! Du gjorde min dag!
Najs!
Ha det gott i våryran!

Kix sa...

Ja, nä, fy faen. Vad säger man liksom?! Kan ju inte vara så kul att vara Anders, tänker jag. Så han har fått sitt straff.

Pussen!

Lärarjäveln sa...

Fikan: Jag står alltid upp för Bon Jovi! I ett av mina tidiga inlägg beskriver jag mitt möte med en människa som var uppriktigt förvånad över min BJ-badge-lappade jacka - och att jag menade allvar med den...
Tack för att du läser och kommenterar!

Kix: Word! Kramen!