14 augusti 2011

Tack snälla!

Jag fortsätter förneka. Jag fyller inte tjugofjorton år på torsdag. (För det finns ju inget som heter så...)

Jag vet inte om Tränaren läste gårdagens inlägg eller om han fick idén själv efter att ha hört mig klaga på mina skor men igår kväll ställde han en massa frågor om hur jag hade upplevt de state of the art Asics-skor jag haft och hur de var i jämförelse med trailskorna som jag använt på sistone. Jag svarade att Kajano-skorna var sköna men att jag inte riktigt förstod deras storhet och att trailskorna hade varit perfekta om de hade varit lite lättare.

Frågorna fortsatte och till slut kom den bästa: "Inte för att jag vill avslöja något, men skulle du vilja ha ett par löparskor i födelsedagspresent?"

Självklart. Det vill jag!

Efter mycket funderande och reminders om löptestet jag gjorde för sju år sedan bestämde jag mig för ett par sådana här:


Han är snäll, min Tränare. Helt enkelt bäst.

Inga kommentarer: