23 november 2010

FAQ:s?

Lovar du att vara ärlig? Ja. Typ.

Du heter:
 Anna

Smeknamn: Har inget som "alla" använder.

Låt som när du är ledsen sörjer till? När jag är ledsen vill jag inte lyssna på låtar jag blir ledsnare av, det blir pepp-låtar istället.

Beroende av: Bon Jovi, snus och sömn

Vem behöver du mest just nu: John Blund

Vad tror folk om dig? Att jag nog är rätt trevlig. (Hoppas jag. Alternativet är att de tycker att jag är rätt patetisk i och med min Bon Jovi-addiction.) 

Stämmer det? Ja. Båda alternativen.

Vad får du oftast komplimanger för? Jag förstår inte komplimanger.

Brukar du skratta för dig själv? Ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: :)

Var bor du? Byhåla

Trivs du där: Ja och nej

Sprit, cider, vin eller öl: Ale

Brukar du bli för full: Nej.

Vad har du för mobil operatör: Telia

Är du allergisk i mot något: Nej, men någon. Han heter Björklund i efternamn.

Har du haft sex idag: Nej

Nästa mål i ditt liv: Överleva

Hur svarar du i mobilen: Det beror på vem som ringer.

Vem ringde du senast? Tränaren

Antal timmar sömn inatt: Jag är för trött för att tänka efter.

Sov du ensam: Nej

Tycker du om din pappa: Ja

Brukar du komma i tid: Ja, i god tid. Jag är sen om jag har fem minuter till godo.

När mår du bra: På sommarlovet

När blev du fotad senast: Vet inte.

Hur känner du dig nu: Likgiltig 

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och grå

Är du smart: Ja, fast ibland tvivlar jag.

Var du aktiv i skolan: Jodå.

Vad saknar du: Peace of mind och en shitload med pengar.

Hade du en bra kväll igår: Ja, förutom att jag hade ångest över att Monstret var sjukt.

Favoritdryck på morgonen: Kaffe och Proviva Hallon & Granatäpple

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt midnatt

Är du blyg? Nej, inte så värst.

Sysslar du med någon idrott: Idrott? Är yoga idrott?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det är ungefär lika sannolikt som en storvinst på Triss.

Är du bortskämd: Nope

Vad gör du i morgon: Jobbar, kanske. Det beror på Monstret.

Vad är det värsta du vet? När folk säger åt mig vad jag ska göra.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det beror på veckan.

Vad behöver du just nu? Sova

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Kändis? Förebild? Skämtar du?

Vad längtar du till? Jullovet

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jo

Vad är det finaste du fått? Min dotter

En speciell dag du minns: Första BJ-konserten, Monstrets födelsedag och en viss dag när en modevisning gick av stapeln.

Hur gammal är du: 27 har jag ju sagt. Sluta tjata!

Tycker du om någon just nu: Ja

Om fem månader: Fyller Monstret 4 år och det är snart påsklov.

Du samlar på: Allt

Gröna eller röda äppeln: Röd-gula

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Tränaren

Vilken tid gick du upp idag: 08.59

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Ja

Vad ska du göra ikväll: Se på House och sedan sova

Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast: Igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala klart studielånet

Bär du glasögon eller linser: Glasögon

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej 

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Så sent som möjligt vilket kan innebära allt från 7 till 9.30 beroende på Monstrets mamma-behov.

Har du piercing: Nope.

Vill du gifta dig: Ja, men absolut inte i kyrkan.
 
Vill du ha barn: Förutom det jag har? Neh.

Solar du ofta: Nej 

Är du bra på att laga mat: Ingen har dött av det än.

Gillar du att dansa: Nej

Är du flygrädd: Nä.

Vad dricker du helst när du är törstig: Mineralvatten

Vilken är din favoritglass: Pannacotta-glassen på Glassgården.

Tror du på ett liv efter döden: Jo

Tycker du om sushi: Nej

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn eller något som inte låter så mycket.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du tandläkarskräck: Ja

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: blågrönbruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger

Biter du på naglarna: Nej 

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Ibland, men numer allt för sällan. Är periodare.

Senaste låt du hörde: This Is Love This Is Life

Vad gör du på helgerna: Så lite som möjligt.

Inga kommentarer: