23 november 2010

Är det tisdag idag?

Jag är så trött att jag knappt vet vad det är för dag idag. Monstret har hostat, snorat, gråtit, sovit, hostat, väst, gråtit (fast mamma säger att det blir mer snor då), hostat, fått halvpanik, bett om nässpray, varit uppe och kissat (grät samtidigt för att hon var så trött), sovit och faktiskt sovit lite till. Jag har med andra ord sovit rätt mycket i natt, men det har varit i 45-minutersintervaller...

Hon är varm idag också. Har feberrosor på kinderna. Det är tredje dagen med feber. Det är ju inte bra? Hennes "fästman" hade så för någon vecka sedan och den gullplutten överlevde så det lär väl Monstret göra också.

Tack för tipsen i förra inlägget! Jag ska försöka få tag på hostmedicin idag. Jag vet bara inte hur. Men det löser sig.Katarina:  Monstret har både Airomir och Pulmicort sedan det konstaterades förkylningsastma för 1,5 år sedan. Men jag tror att jag måste öka dosen...

Inga kommentarer: