28 februari 2012

Something is rotten...

Häromdagen fick Blogger för sig att jag tagit bort min blogg. Kunde inte nå den vare sig via mobilen eller datorn. Jag skrek ut min panik och Tigrinnan kom till undsättning och sa att allt såg normalt ut från hennes dator.

Paniken la sig lite, men inte helt. Jag bytte webbläsare och då fungerade allt. Nästa dag fungerade allt även via Chrome. Väldigt underligt.

Idag upptäckte jag att jag fått en ny follower. "Kul!" tänkte jag och förde pekaren över ikonerna... Den nya följaren är jag! Hur har jag lyckats med detta? HUR kan man ens FÅ följa sin egen blogg?! Galet. Måste undersökas.

2 kommentarer:

Tigrinnan sa...

Så har det varit för mej hela tiden. Att jag är följare på min egen blogg, alltså. Men jag syns bara som följare i instrumentpanelen, inte i bloggen...?

Lärarjäveln sa...

Nu har jag avföljt mig själv...