1 december 2011

Julklappar...

Vi ska inte köpa julklappar till varandra, Tränaren och jag. Det har vi bestämt tillsammans, för vi har redan lagt en rejäl peng på en ny TV. Det räcker så, känner vi.

Eller inte.

Det är klart att man vill ha julklappar! På 24.se kan man hitta massor med prylar (kameratillbehör, mobilgrejer och minneskort) som man både behöver och inte behöver.

Jag (inbillar mig att jag) behöver:

1. Nya hörlurar som jag ska kunna somna med i öronen.
2. Ett Psychoinspirerat duschdraperi. Är man filmfröken, så är man.
3. En dockningsstation till mobilen.

Listan kan göras längre... Kanske fylls den på senare

1 kommentar:

Kix sa...

Alltså duschdraperiet! Duschdraperiet! Jag döööör! Du kan inte köpa duschdraperiet! Hör du det!?!?! Duschdraperiet är så otäckt att jag inte kommer kunna sova inatt.

Så köp inte duschdraperiet!

För guds skull!

Men puss iallafall.