1 december 2011

39 285

Den här bloggen startades som terapi och blev sedan en ventil för allehanda ämnen. Jag debatterar gärna den rådande politiken men älskar samtidigt att skriva om dagliga, tråkiga och vanliga saker. En del inlägg är bättre skrivna än andra, men ... Jag gillar det bloggen ger mig: en plats att skriftligen uttrycka mina tankar och åsikter allt medan jag inbillar mig att jag är bra på att skriva och att någon tidning ska upptäcka mig och vilja att jag ska leverera en högt betald krönika i veckan. Jag fortsätter drömma och skriver vidare...

Jag försöker vara lite underfundig och kryddar gärna mina inlägg med, mot mitt yrke motstridiga, anglifieringar (Skiten kommer att träffa fläkten innan jag slutar med dem). Jag vet inte om underfundigheterna alltid går hem... Men det är inte mitt problem. Jag är som jag är. Acceptera eller klicka vidare, liksom.

Uppenbarligen finns det folk som gillar det jag skriver. Vet inte riktigt varför dock. Kanske är det av intresse. Eller renspikad nyfikenhet. Kanske är det för att det jag skriver uppskattas. Kanske är det av skadeglädje. Nää, så kan det väl ändå inte vara? Hursomhelst, i skrivandets stund har jag haft 39 285 besök här. Det är mycket för att vara en raljerande liten sketen lärarjävelblogg. Modebloggerskorna med storsponsring har väl det antalet varje dag i veckan...

Jag är inte bitter på modebloggerskorna. Verkligen inte. Jag är stolt över min blogg! Dessutom är jag väldigt pepp!

Hinner jag få 40 000 besök före julafton?

Inga kommentarer: