25 oktober 2012

"Because We Can"

I eftermiddags nåddes jag av en nyhet som gjorde mig så glad. Jag har nog aldrig varit så glad över att ha haft fel. Någonsin.

För fel hade jag. I vår kommer nämligen en ny skiva ("What About Now") med New Jerseys hjältar och i februari ger de sig ut på VÄRLDSTURNÉ igen!

Turnén har de valt att kalla "Because We Can" och ingen är gladare än jag att de än en gång vill bevisa för mänskligheten att de, gubbarna, fortfarande kan.

Och bara för att JAG kan (trots mina... ähem... 27 år...), så önskar jag mig härmed ett medlemskap i fancluben i julklapp.

Kix... Tränaren gav ut ett djupt sarkastiskt "jippiiie, jag ska se Bon Jovi nästa år!". Ska vi lämna gubbarna hemma den här gången?


1 kommentar:

Frun sa...

Japp, gubbar får stanna hemma! För nu jävlar, Anna! Guuuud, I can´t wait! Let´s start planning!!!

Puss!