14 oktober 2012

Är bloggtorkan över?

Är Lärarjävelns bloggtorka över? Nja. För stunden kanske. Jag känner dock att jag behöver förklara min tystnad.

Jag har inte haft tid. Med tanke på alla lektioner jag har i veckan orkar jag inte ventilera saker här. Det blir Tränaren som får allt hällt över sig istället och så länge som han inte protesterar så blir det så.

Jag är för arg. Ja, det är sant. Det är så mycket som stör mig i samhället i både stort och smått att jag  har svårt att fokusera. Mina tankar svävar på moln av ilska och jag har stora problem att formulera mig, och när jag inte kan formulera mig... då håller jag hellre tyst. Kanske är ni glada att slippa läsa om mina utbrott på major Björklund? Det var nära att det blev ett inlägg efter förra partiledardebatten och alla hans nya hittepåutbildningar - men jag var för arg, så jag lät bli.

Jag har dessutom i stort sett slutat läsa bloggar. Jag vet inte varför, det har bara blivit så. Det är inte ert fel, kära bloggare jag (normalt) följer, jag orkar bara inte. But, I'll be back. Some day.

Den här snubben behöver dock inte komma tillbaka...

1 kommentar:

Ulrika sa...

Välkommen tillbaka!! ÅH vad jag har längtat och längtat och längtat!!! Jag ÄLSKAR kängorna du delar ut och förstås allt annat också!! Så ös på bara, jag slukar allt du skriver!!